Volgers

zondag 23 juni 2013

stoppen.

Lieve  medebloggers.
 
Vanaf   nu  ga  ik  stoppen  met  mijn  blog,  helaas  
gaat  het  niet  meer.
Vanaf   morgen  krijg  ik  morfine  en  zuurstof  .
Mijn  bed  staat  sinds  gisteren  ook  beneden,, want  boven  komen   
lukt  ook  al  niet  meer.
Ik  weet  niet  hoelang  God  me  nog  geeft,
 Ik  wil  alle  mede  bloggers  bedanken  voor de  berichtjes  en  lieve reacties.
het  was  een  leuke  tijd,en  je  leerde  veel.
 
Ik  wens  iedereen  het  aller  beste  en  een  goede  gezondheid  toe.
 
 
LIEFS  VAN        GREET
_____________________
 
 
 
 

15 opmerkingen:

My name is Riet zei

Och lieve Greet toch, ik heb de laatste tijd zo vaak aan je gedacht. Had geen idee dat het zo erg met je zou zijn. Wat vind ik dat naar. Ik wens je alle sterkte met je gezondheid en ik ga je regelmatig even schrijven. Ik vond het ook fijn dat jij mijn blogvriendin werd.
Lieve groet van Riet

Mijn kleine wereld zei

Lieve Greet,
Ik wist niet dat het zo erg met je gesteld is, ik wens je véél sterke en denk aan jou! Al ken ik je nog niet zo lang, ik keek altijd uit naar je mooie breiwerkjes, zal ze missen!
Liefs,
Christelle

Barnyard Country Gifts zei

Lieve Mama,

Jij was er voor mij bij mijn eerste stapjes,nu zal ik er cvoor jou zijn bij jouw laatste stappen.

Liefs, Miek

greet's foto's zei

o,,lieve schat,wat heb je dat mooi en lief gezegd,ik hou van je en zie naar morgen uit.

kusjes mam

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Greet, ik weet niet wat ik zeggen kan, ik wist niet dat je zo ziek was.
Het doet me verdriet deze Blogpost van je te lezen en ik wens je heeeel veeeel sterkte !!!!!!!!!!!!!!
Het was altijd zo leuk om je mooie poppen te zien in hun prachtige zelf gemaakte jurkjes :)
Lieve Greet ik steek een kaarsje voor je aan en denk aan je .

Lieve groetjes Mieke

Juud zei

Och lieve Greet, ik wens je heel heel veel kracht en sterkte toe en dankjewel voor je mooie stukjes die je geschreven hebt.veel liefs van Judith

ria39 zei

Lieve Greet, ik heb in je vorig log reeds afscheid van jou genomen.
Ik bid God opdat jouw lijden niet groot mag zijn en dat Hij je zachtjes zal binnenleiden in zijn Paradijs, waar je lieve man reeds op je wacht.
Ik zal bij Maria de kaarsen ontsteken en in gedachten en gebed met jou verenigd zijn.

Ik dank je voor alle vriendschap, gedurende al die jaren.
Je schreef dat je mijn email niet hebt, zie hier voor Annemieke,

natuur.ria@gmail.com

Annemieke en familie, ook veel sterkte voor jullie in deze moeilijke dagen van afscheid.
We denken ook aan jullie.

Dag lieve Greet, tot weerzien, in het Paradijs (ik ben ook al bijna 75) ria

greet's foto's zei

lieve Riet,,christelle,Mieke,Judith en Ria 39.ik ben stil van jullie lieve woorden,en in gedachten ben ik ook bij jullie,helaas is het nu snel gegaan,en de korte tijd die ik nu nog heb, is voor de kinderen en kleinkinderen,

bedankt allemaal greet

Anoniem zei

Lieve Moeders,

Bedankt voor een warme thuiskomst!

Voor altijd in mijn hart!

Liefs Melanie

My name is Riet zei

Lieve Greet , ik denk aan je.
Liefs Riet

Wateringen zei

Lieve Greetje,

Woorden schieten bij deze laatste post
te kort!

Lieve Greetje,ik heb zo genoten van je
posten met de popjes en de zelfgemaakte
jurkjes en pakjes...zo mooi allemaal..

Ik wens je heel veel sterkte...en alle liefs,
Marijke

nelleke zei

Lieve Greet,

ik lees dit en wil even reageren.
Wat erg meis!

Ik wil je erg veel sterkte wensen en de tijd die je nog hebt je veel ellende besparen, dat je nog kan genieten van de belangrijke dingen in het leven!

heel veel liefssss


Nelleke

ria zei

Voor het geval iemand dit voor jou zou lezen. Lieve Greet, je bent in mijn hart en in mijn gebed. Dikke knuffel - ria39

ria zei

Lieve Greet,

Je bent in mijn gedachten en in mijn hart. Gaat het een beetje?

dikke kus,
ria39

ria zei

Annemieke, kom jij hier soms?
Hoe gaat het met je lieve moeder?

geef haar een zoen van mij,
ria39