Volgers

zondag 15 juli 2012


vandaag een koude dag, niets aan.ik heb veel geslapen want de afgelopen dagen waren wel vermoeiend ,maar heel gezellig. veel kletsen en naar brocante winkels geweest.
mijn dochter is twee dagen hier geweest.en dan wordt er veel gepraat en gedaan.heerlijk hoor,deze dagen vliegen om.
met het mooie weer heb ik ook nog een paar tuinfoto's genomen,mijn notenboom draagt voor het eerst vruchten, leuk om te zien.
verder doen alle rozen boven mijn voordeur en boven de pergola het uitbundig , en ze ruike toch zo lekker.




ook de klaprozen en de stokrozen staan in volle bloei,alleen jammer dat alles zo nat is nu,want met mooi weer geniet je er meer van.

8 opmerkingen:

Josephine zei

O heerlijk Greet dat je dochter er een paar dagen was, allemaal gezellige dingen ondernemen en lekker bijpraten. Wel vermoeiend maar je hebt daarvan al weer wat ingehaald door veel te slapen lees ik bij je.

Wat doen jou rozen het PRACHTIG lieve Greet, kijk me ogen uit. Die hebben dus duidelijk geen last gehad van de strenge vorst periode aan het begin van dit jaar. Je hele tuin ziet er trouwens fantastisch uit. Wel heel jammer hé als alles zo verregend, maar vaak als de zon weer gaat schijnen herstelt het ook weer snel.

Wens je een fijne week toe,

Liefs,
Josephine

It's me zei

Wat heerlijk dat je dochter er was....en nog wat brocante gevonden??...wat een nare zomer he???..heb nog wel even in het zonnetje gezeten straks.....maar het is fris hoor...liefs Ria....xxx..

Ans van Ispelen zei

Wat een mooie tuin heb je.
En fijn,dat je dochter samen met je leuke dingen heeft gedaan.
En ja,van mij mag de zomer nu toch wel gaan komen,hoor.

Groetjes Ans

My name is Riet zei

Wat staat je tuin er prachtig bij GReet en wat heb je een boel schitterende klimrozen. Wat zal je daar van genieten.
Ja het is alsmaar koud hè Greet, niks aan.
Wat fijn dat je dochter er was, heerlijk zo'n paar dagen.
LIeve groet Van Riet

nelleke zei

Hoi Greet,

Ja over poppen kunnen we nog uren babbelen. Heerlijk dat jij er ook zo van kan genieten.Je blijft er lekker jong van hè? hahahha...eerst ga ik het verhaal afmaken en dan komen er meer poppen op het blog èn kleertjes.

we volgen elkaar..gezellig

liefs Nelleke

Hennie zei

Greet, wat leuk dat je even bij me komt kijken op m'n blog!! Hoe gaat het op het moment met jou? En naar zee is voor mij erg bijzonder, omdat we er nogal ver vanaf wonen. Woonden jullie dicht bij de zee? En een verheugend bericht... volgende week wil het beter weer worden!! En prachtige rozen groeien er bij jou, zeg!
Groetjes, Hennie

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

hallo greet,

De laatste tijd vreselijk druk geweest en van bloggen komt niet veel. Toch even een bezoekje op je blog. De rozen staan er geweldig bij zeg. Ook de hortensia,s mogen gezien worden.Heerlijk toch zo samen met Mabel in de tuin. geniet er maar lekker van.
groetjes Trudy

Het lieve hemeltje. zei

Hai Greet, Bedankt voor je reactie en leuk dat je me gaat volgen.
Je hebt zelf ook een super blog en ik zal hem toevoegen aan mijn blog.
Je hebt een prachtig huis en prachtige poppen hihi.

groetjes Cis.