Volgers

maandag 30 januari 2012

een koud uitstapje.

zaterdag is mijn dochter gekomen,tot Zondag,het was zo gezellig,en hebben heerlijk gehobby,t..Zondag zijn we een stukje gaan rijden,omdat ik niet meer alleen weg mag,kom ik dus nergens meer, wat  was dat fijn,alleen kon ik maar een klein stukje lopen vanuit de auto,dus ging Annemieke alleen verder,en ik ging in de auto zitten.dit heeft me zo goed gedaan,even een frisse neus en eruit zijn ,,,heerlijk,,het was zo genieten,en ik ben zo dankbaar dat de kinderen dit voor mij over hebben.  ook heeft ze boodschappen meegebracht,ik had echt niks meer,zat op een houtje  (grapje) te bijten.Alleen al het gezellig samen zijn en kletsen,is een feest,en dat kunnen we hoor  kletsen bedoel ik.  Deze  forto's hebben we genomen bij Tynaarlo.




6 opmerkingen:

Barnyard Country Gifts zei

Was kkkkkkoud, maar super gezellig. Dikke kus Miek

Josephine zei

Ohhh heerljk Greet, een weekend om even weer op te kunnen teren.
Gezellig samen met je hobby bezig zijn en dan ook nog lekker naar buiten genieten van de natuur. Zo'n ritje is heerlijk rustgevend, mooie foto's heb je ervan gemaakt, maar inderdaad KOUD Brrrrrrrr. Zo ook vandaag, wel prachtig winter weer.

En natuurlijk lieverd hebben je kinderen dat voor jou over, voor hun toch ook heel fijn om jou daarmee intens gelukkig te maken.

Geniet maar heel lang na van dit fijne uitstapje Greet,

Liefs Josephine

My name is Riet zei

Prachtige foto's Greet. Lekker uitgewaaid zag ik. Lieve dochter.Wat is het nou ineens koud hè en die sneeuw hoeft voor mij helemaal niet. Lieve groetjes van Riet

Ans van Ispelen zei

Fijn,dat je dochter dit met je doet.
En aan de foto's kun je zien,dat jullie genoten hebben.

Groetjes Ans

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

hallo greet,

Even eruit pept zo lekker op. Fijn dat je toch alweer zover bent. mischien minder als voorheen maar toch meer als kort geleden. wellicht elke dag een klein stapje meer. straks in het voorjaar weer heerlijk in de tuin. Nu vanachter het raam genieten van het winterse plaatje.
groetjes Trudy

ria39 zei

Natuurlijk Greet, de kinderen doen dit
graag, jij bent hun moeder, die altijd
voor hen klaar stond toen ze klein waren.
Ik ben blij dat je zo genoten hebt.
Wordt maar gauw weer beter.
Bij mij gaat het ook op en af, maar
toch voel ik mij sterker dan een jaar
geleden. Ik bid voor je, lieve Greet.

ria39