Volgers

maandag 19 september 2011

wat er ook gebeurt.

Wat er ook gebeurt,weten dat je altijd meer bent.
meer dan je teleurstellingen,
meer dan je pijn,
meer dan je verdriet,
meer dan je eenzaamheid,
en meer dan je wanhoop.
---
niets hoef te overweldigen,
te verlammen
telkens mag je weer  opstaan,zelfbewust   IK,zeggen.
altijd  is er weer een weg,een toekomst die wenkt.
---
Ook daar ben je mens voor:
om jezelf niet te verliezen,
Aan niets,aan niemand.
Alles,,ook het zwaarste,het donkerste,
mag je   te  boven komen.




9 opmerkingen:

Anoniem zei

Halloooo je bent er weer,ik kon niet meer op je blog,wat fijn,prachtige woorden met prachtige foto`s,liefs Joke.

Ans van Ispelen zei

Mooie tekst,Greet.
En met een prachtige foto er bij.

Groetjes Ans

Stina zei

mooi weer gegeven, en leuk zijn de foto's.

gr Stina

It's me zei

Heel mooi !!!...waar was je???..ik krijg nu post binnen vanaf 5 augustus...raar hoor.....liefs van mij...xxx...

My name is Riet zei

Ha GReet wat een prachtige woorden en je foto zijn ook schitterend.


PS Ja we zitten nou in In de Spaanse pyreneeen. VOrige week was het erg warm, Zondag heeft het geregend en nou is het heerlijk, niet meer 32 graden maar 26 of zo dus dat is wel lekker. WE hebben het fijn.
LIeve groeten van Riet

Josephine zei

Haaaaa lieve Greet, je bent er weer en we kunnen je posten weer zien, wat GOED!!!
Hoop dat jij nu ook bij anderen kunt reageren.

Wat heb je dit FANTASTISCH omschreven Greet, zo knap en zeker waar. Je foto's zijn ook van grote klasse, zit echt te genieten van deze schoonheden.

Heeee, gezellig dat je er weer bent, geniet van een heerlijke week...

Liefs Josephine

ria39 zei

Wat een mooi gedicht en ook de foto's
ter illustratie zijn prachtig.
Hoe gaat het met je, Greet?

liefs van
ria39

Oude lappen zei

Hallo, heb net je blog ontdekt via je dochter hé. Ik vind dat deze ook weer super is. Mag ik het tekstje op mijn blog zetten. Het is mijn namelijk op het lijf geschreven, het kon niet passender. Ik zal jouw erbij vermelden hoor.
groetjes Liliane

Anoniem zei

Hallo mw Vlierhuis,
Hoe is het met u?
Ik heb uw site van Annemieke gekregen, ik was erg benieuwd naar hoe het met u gaat, en kon uw blogs niet meer vinden.

Ik hoorde dat u het erg moeilijk heeft gehad met uw gezondheid, ik hoop dat nu weer alles goed met u is.

Groetjes Renate (uw voormalig "hulpje")