Volgers

maandag 1 augustus 2011

zomerbloeiers,

vandaag weer eens wat foto's plaatsen.
ze zijn toch weer van mijn tuin,maar nu alleen bloemen
op het moment bloeid alles uitbundig.
het is echt genieten in mijn tuin.alleen mijn klimop aan de schutting heb ik helemaal weg moeten halen ,,
want mijn lieve buurvrouw heeft alles vernield .




dus er was heel veel dood gegaan en los hangen,geen gezicht.en aangezien ze toch weer elke keer alles wegknippen heb ik het maar helemaal weggehaald.maar ga er nu coniveren neerzetten .

2 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Schitterende foto's,zeg.
Jammer van je klimop.
Coniferen,die heb ik in mijn vorige huis ook gehad.

Groetjes Ans

ria39 zei

Hibiscus en zonnebloemen
en alles zo kleurrijk,

dat is genieten, lieve Greet
en zeker met Mabeltje erbij.

liefs,
ria39